preloader

ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi

ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi

ISO 9001 Kalite Yönetim SistemiISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi aslına uygun olarak firmaların ürettikleri ürün ve hizmet kalitelerinin kullanımı ile ilgili şartlar tanımlayan ve bu koşullar belgelendiren bir standarttır.

ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi Standardında kişisel müşteri beklentilerine karşı bir standart uygulamalı. Bu belgelendirme sisteminde firmaların müşteri şartlarını seçmeyan ürünlerde müşteri hizmetleri ve müşteri memnuniyetini arttırma ile ilgili kalite yönetim prensipleri vardır.

ISO 9001 Sistemi’nde firmaların etkin bir kalite yönetim sistemi uygulaması için minimum alması gereken şartlar edildi. Şartlar firmalar listesi. Standart müşteri hizmetleri esasına dayanarak nasıl yardımcı olabilirsiniz.

ISO 9001 Sistemi’nin Firmalara Faydaları

ISO 9001 Kalite Sistemi’nde müşteri ilişkileri yönetiliyor firmaya gelen müşteri şikayetlerinin azaltılması gerekiyor. Buna bağlı olarak da müşterinin firma ve kuruluşa olan memnuniyeti artar. Müşterilerinin istek ve beklentileri daha çok ön planda tutulur. Bu sayede de firma daha iyi ürün ve hizmet tasarımı yapar. Kalite problemlerine karşı firma yeni üreticiler. Kalitenin düşük olmasından kaynaklanan maliyetler de bu sayede indirilir.

Çalışanların daha çok kuruluş içi faaliyetlere katılımıyla. Motivasyonlar artar. Bu düzenle devam edilemez kalifiye elemanlar. Yönetimsel faaliyetler daha çok kontrol altında tutulur.

 ISO 9001 Sistemi Kimler İçin Uygundur?

Kalite Yönetim Sistemi Standardı tüm sektör içerdiği kuruluş ve firmalar için olduğu. Belgelendirme sistemi bileşenken genel bileşenler esas olarak firmaların tiplerine, büyüklüklerine ve ürettikleri ürünlere bakıcı bu standart hazırlanmıştır. Tüm kuruluşlarca uygulanabilen bu standartta genel amaç kuruluşlarda sürekli geliştirmeyi sağlamaktır. Bu standartlarda standart bir ürün ve faaliyet standardı

Whatsapp Hattımız
Size Nasıl Yardımcı Olabiliriz?